Warunki Gwarancji Serwis produktów dystrybucyjnych:

 

Prosimy o kontakt z serwisem poprzez e- maila: serwis@wortmann.de. Zgłoszenie musi zawierać numer faktury, numer seryjny i opis usterki. Po pozytywnym przyjęciu zgłoszenia należy wysłać towar w ciągu 7 dni, lub oczekiwać na kuriera. Wszystkie wytyczne otrzymają Państwo drogą elektroniczną.

  
WARUNKI GWARANCJI

        

Serwis Pick-up:

 

Serwis pick-up to usługa gwarancyjna uwzględniająca odbiór i dowóz produktów pod wskazany adres.

 

Procedura zgłoszenia:

 

Prosimy o kontakt z serwisem poprzez e- maila: serwis@wortmann.de Zgłoszenie musi zawierać uzupełniony formularz pick-up, nr. faktury, numer seryjny i opis usterki. Po pozytywnym przyjęciu zgłoszenia należy przygotować uszkodzony sprzęt do transportu i oczekiwać na kuriera.


Serwis on-site

 

Serwis on-site to usługa gwarancyjna uwzględniająca naprawę usterki przez przedstawiciela serwisu (serwis- partnera) we wskazanym miejscu przez klienta.

 

Procedura zgłoszenia:

 

Prosimy o kontakt z serwisem poprzez e- maila: serwis@wortmann.de. Zgłoszenie musi zawierać numer faktury, numer seryjny i opis usterki. Wszystkie wytyczne otrzymają Państwo drogą elektroniczną.


Kontakt z serwisem

 

Email: serwis@wortmann.de

Tel: +48 308 00 50, + 48 308 00 51

 

UZUPEŁNIJ I POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY