Zgłoszenie serwisowe

Posiadasz sprzęt marki TERRA i potrzebujesz skorzystać z naprawy serwisowej?
Wypełnij zgłoszenie poniżej:

2 + 14 =

* pola oznaczone gwiazdką są wymagane

Procedura serwisu

SERWIS GWARANCYJNY DLA SYSTEMÓW TERRA

Każde zgłoszenie jest weryfikowane przez naszego pracownika zanim trafi na odpowiednią ścieżkę realizacji. W przypadku:

  • Serwisów on-site
    po weryfikacji niezwłocznie przekazujemy temat do lokalnego serwisanta aby podjął możliwie szybki czas realizacji, on ustali z Państwem wszelkie szczegóły dalszego postępowania w temacie naprawy.
  • Serwisów pick-up
    ustalamy z Państwem termin odbioru sprzetu przez kuriera i wysyłamy zlecenie aby sprzęt możliwie szybko trafił do naprawy, po realizacji serwisu informujemy Państwa o zwrocie naprawionego sprzętu lub ewentualnej wymianie.
  • Serwisu monitorów
    działamy jak przy serwisie pick-up z ta różnicą, że umówiony kurier od razu przywozi Państwu nowy monitor i odbiera uszkodzony, bez oczekiwania na naprawę.
  • Pozostałe
    nie uwzględnione przypadki badamy indywidualnie i wybieramy najkorzystniejszą dla klienta ścieżkę rozwiązania usterki.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?
Skontaktuj się z nami:

serwis@wortmann.de

tel: + 48 52 308 00 51