Twój opiekun handlowy
Polska Południowa i Wschodnia

Polska Północna i Zachodnia


Produkty Terra


Cloud 🌍

Przetargi

Serwis 🛠
Posiadasz sprzęt marki TERRA i potrzebujesz skorzystać z naprawy serwisowej?
Wypełnij zgłoszenie poniżej:

Procedura serwisu
SERWIS GWARANCYJNY DLA SYSTEMÓW TERRA
Każde zgłoszenie jest weryfikowane przez naszego pracownika zanim trafi na odpowiednią ścieżkę realizacji. W przypadku:
⚙️ Serwisów On-Site
Po weryfikacji niezwłocznie przekazujemy temat do lokalnego serwisanta aby podjął możliwie szybki czas realizacji, on ustali z Państwem wszelkie szczegóły dalszego postępowania w temacie naprawy.
⚙️ Serwisów Pick-Up
Ustalamy z Państwem termin odbioru sprzetu przez kuriera i wysyłamy zlecenie aby sprzęt możliwie szybko trafił do naprawy, po realizacji serwisu informujemy Państwa o zwrocie naprawionego sprzętu lub ewentualnej wymianie.
⚙️ Serwisu monitorów
Działamy jak przy serwisie pick-up z ta różnicą, że umówiony kurier od razu przywozi Państwu nowy monitor i odbiera uszkodzony, bez oczekiwania na naprawę.
Pozostałe
Nie uwzględnione przypadki badamy indywidualnie i wybieramy najkorzystniejszą dla klienta ścieżkę rozwiązania usterki.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?
Skontaktuj się z nami:
serwis@wortmann.de
tel: + 48 889 064 516