
TERRA Assistance to bezpłatny pakiet usług dla klientów korzystających z serwerów Terra z gwarancją on-site.
Pakiet obejmuje pomoc w przypadku takich zdarzeń losowych jak kradzież, pożar, uderzenie pioruna czy powódź. Zapewniamy natychmiastową pomoc w ramach gwarancji on-site, aby zminimalizować przestoje w pracy i związane z tym koszty.
Usługi w ramach pakietu TERRA Assistance:
- Osobisty koordynator: Państwa wyłączny kontakt w celu uzyskania szybkiej pomocy.
- Specjalny limit kredytowy dostępny w ciągu 24 godzin.
- Produkcja nowego serwera w ciągu 48 godzin bez dodatkowych opłat ekspresowych.
- Bezpłatna dostawa nowego serwera przesyłką ekspresową.
- Prawo do zwrotu serwera w pełnej cenie w przypadku odzyskania skradzionego urządzenia.
- Bezpłatne przeniesienie usługi serwisowej TERRA ze skradzionego bądź zniszczonego urządzenia na urządzenie zastępcze.
- W przypadku zdarzenia objętego ubezpieczeniem, odroczenie płatności faktury na okres do sześciu miesięcy za wszystkie nowe urządzenia do czasu rozliczenia.
- Dla klientów korzystających z usługi TERRA Backup: natychmiastowe dostarczenie danych z kopii zapasowej jako maszyna wirtualna w centrum danych TERRA aż do uruchomienia nowego urządzenia.
- Dla klientów korzystających z programu TERRA Backup: bezpłatna instalacja danych inwentaryzacyjnych na nowym urządzeniu.
Terra Assistance w praktyce. Gwarancja on-site
Oczywiście nikt nie chcę doświadczać wspomnianych problemów. Jeśli jednak się zdarzą warto być na nie właściwie przygotowanym.
Oto ważny przykład:
Powodzie w południowych Niemczech w czerwcu tego roku spowodowały niszczycielskie szkody w infrastrukturze IT. Firmy, których serwery zostały zalane, miały ogromne trudności z utrzymaniem działalności biznesowej.
Zespół Wortmann AG był w stanie pomóc swoim klientom już podczas powodzi w Ahrtal dzięki usłudze awaryjnej Terra. Szybkie dostarczenie nowych serwerów w ciągu 48 godzin pomogło poszkodowanym firmom przywrócić infrastrukturę IT i wznowić działalność biznesową tak szybko, jak to możliwe.
Usługa ta po raz kolejny cieszyła się dużym zainteresowaniem: „Usługa awaryjna Terra była używana częściej w ciągu tygodnia niż w ciągu roku. Sytuacja powodziowa jest dramatyczna” – wyjaśnia Christian Claus, szef serwisu Terra w firmie Wortmann. Oczywiście skupiamy się na ratowaniu ludzi. Nie możemy zapominać, że zagrożone są również dane. „Z reguły klient zostaje sam z problemem, ponieważ jest to przypadek siły wyższej. Nawet drogie usługi zawodzą” – zaznaczna Claus.
Terra Assistance a klienci z problemami wynikającymi z zalania. Gwarancja on-site
Według Clausa, klienci zgłaszali problemy z zalaniem „prawie codziennie”. „Serwerownie znajdowały się pod wodą i zazwyczaj dochodziło nie tylko do całkowitej utraty samego serwera, ale także związanej z tym utraty danych”, wyjaśnia kierownik ds. usług Terra.
Tu właśnie szczególnie sprawdziła się usługa awaryjna obejmująca dostarczenie i instalację serwera zastępczego, który jest dostosowany do wymagań danej firmy. Szybka wymiana uszkodzonego sprzętu w ciągu 48 godzin ma na celu zminimalizowanie przestojów i zapewnienie produktywności.
Klienci powinni zatem móc polegać na stabilności i niezawodności swoich systemów informatycznych. „Dzięki usłudze awaryjnej Terra oferujemy szybkie i skuteczne rozwiązanie do radzenia sobie z awariami IT i zapewnienia ciągłości operacji biznesowych” – podkreśla Claus.
Artykuł w niemieckim portalu Connect Professional >>



